Borta bra men hemma bäst!

Hejdå stugan. Har haft 5 riktigt roliga och härliga dagar nere vid västkusten, men nu är det skönt att va hemma igen. 

Jag och mamma hade äran att sova på "köks soffan" jag på den långa delen och mamma på den korta. :p


Micke och Josefin fick bästa rummet tillsammans med Theo.

Andreas och Tim i våningssängen. Klart att de minsta barnet ville sova högst upp. Jätte spännande. Väldigt roligt att se smidiga Micke klättra upp varje kväll när det va "nattning" av barn. :)

Kök och badrum


Bott 7 personer på ca 20-30 kvadrat. Så mysigt så. Kan ju inte påstå att det va en bra plats jag sov på när det finns morgonpigga barn inärheten. Tur att bus Andreas va med. För det va honom pojkarna gick och väckte först. Varför sitta på golvet eller soffan när man kan sitta på Andreas och titta på iPad. :)


Som sagt skönt att va hemma igen och få sova i sin egna säng. Dom jag saknat mest. Mina små bebisar. ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0