Bröllop...

Idag har jag vart på bröllop. Min kära far har gift sig med Katarina. Ett enkelt utomhus bröllop med fin natur tillsammans med barn, barnbarn + respektive. Så va även min faster och farbror som är präst och Joha som spela piano. 



Jag börja denna dag med att åka hem till min bästa vän som fick agera stylist. 

Sen va det bara att åka iväg till kaik stugan där vigseln skulle äga rum för att öva en sista gång med syster min. Då en duett stod på dagens program. Vi sjöng "Du är allt"

Bjuder på lite bilder från dagen.















Kommentarer
Postat av: kusin Susanne

Vilka fina bilder.Ni hade ju också tur med vädret.Hölsa Ove och gratulera så mycket från oss.Kramkusnen i söder

Svar: Tack, vi hade verkligen tur med vädret. Absolut ska jag hälsa och gratta. Kram på er
missthure.blogg.se

2015-08-16 @ 10:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0