Alla känslor på samma gång!

Nu är allt letande, oron, alla tårar, frustration, ovisshet över.. Känner mig hel igen...

Idag kom min lilla bebis hem igen! Lyckan är total...

Gick upp tidigt, stäpper ut lotus. Gick in och tog en dusch, hörde det jama utanför. Tänkte att det bara va lotus som ville in på dass. Öppnar toalett dörren och där i hallen står Skilla. 

Chocken, lättnaden, misstänksamheten (vart har du vart, vart kom du ifrån) glädje tårar. Hela jag fylldes av lycka och tacksamhet. Va brukar man säga. Gud hör bön. Hon är hemma hos mig igen. 

Det går inte att beskriva, måste upplevas. 

En hungrig, kelig och trött kisse. 6 dagars äventyr.. 




Va så gulligt, när sen lotus kom in gick hon fram och pussa på honom. ❤️


Mina små älsklingar ❤️

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt!! Äntligen kan du pusta ut. Kram Lena

Svar: Ja, det kan jag verkligen göra. Kram till dig
missthure.blogg.se

2015-08-07 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0