Vandrat i 4 dagar...

Det är ju strålande! Enligt Anna är Dala glad, gör vågen och hoppar jämfota. 40652 steg. 32,1km har våra fötter vandrat idag. Jag är så lycklig att jag stod på mig och manade mina vänner framåt när dom ville stanna i en spökby precis innan portomarin med ko-blaja och en tupp som stoppat en kokosnöt i halsen och gol 24/7. Och att Hanna dessutom ville sova i ett hönshuset. Ja, va ska man säga? Hon måste fått för mycke sol idag. :p men segern är min! Känner mig nöjd. Tänk att lilla jag sa ifrån "nej, jag vill inte bo där, känns inte rätt" 

Ett halleluja moment när vi kom fram till portomarin och att där få ta av sig skorna och känna odören av fotjuice.  
Underbart att vi nu har mindre än 9mil kvar till vårt slutmål. 3dagar kvar att vandra. Det går bra nu! ;)



Spökbyn!!!

Hanna försöker spela obstenat. För att hon inte fick sova i spökbyn. (Titta vadmuskeln)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0