Schäfer - valp - Sally - gudmor

I lördags va jag med min bästa vän till Stockholm för att hämta hem lilla Sally. Hanna har skaffat hund. Är inte alls avis. Men till min lycka får jag va "gudmor" till denna fyrbenta tuss. Galet söt och go. Men man kan ju lugnt konstatera att det är som att skaffa barn. "Nu har hon sovit, ut och kissa. Nu har hon lekt, ut och kissa. Nu har hon ätit, ut och baksa" ja, ni förstår. Ett riktigt passande. Men lätt värt. Tillbringa hela helgen hos Hanna och va så mysigt och roligt. :) 







Kommentarer
Postat av: Hanna

Hon har fått världens finaste lilla gudmor min prinsessa :-) 😘

Svar: ☺️😘❤️️
missthure.blogg.se

2014-09-18 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0