Flygplatsen i Madrid.

Det blev ett långt dygn. Flyget va försenat 45min från Arlanda vilket innebar att vi missa bussen till ponferrada. Vi försökte flirta lite med taxi killarna. Men va bara en som prata engelska och han lukta bardisk. Dock en trevlig man. Men att ta taxi skulle kosta oss 8000kr så det hela sluta med att jag och Hanna la oss på golvet på flygplatsen. Anna satte sig och försöker sova på en bänk. Gick ju sådär... Anna stackarn har nog inte sovit mycke inatt. Hanna har frusit och jag är väl den som lyckades sova mest. Bussen skulle inte gå igen förrän 9:30. Tåg stationen öppna kl 6:00 . Vi gick dit när det öppna. I hopp om att vi skulle kunde ta pendeltåg och byta till tåg istället. Men det visade sig att tåget gick kl 10. Vilket innebär att vi då lika gärna kan vänta på bussen. Mycke fördriva tid på flygplats. Kanske ingen start vi är nöjda med. Anna tycker att går-dagen känns lite jobbig då hon fått äta på mc-Donalds två ggr på samma dag. Ett marigt läge, men med två hannorna som är mätta och glada så kändes det mer värt. ;) 

Flygplatsen i Madrid är verkligen enorm. Största flygplats jag vart på. Jag har aldrig åkt så långt på mark i ett flygplan som vi fick göra igår efter landning. En känsla av mils avstånd. 

Ps: att sova på golvet på flygplatsen är kanske inget att rekommendera. Men va ju en upplevelse det med. :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0