3 stygn..,

I söndags fick jag hjälp av pappa, Katarina, Andreas och Hanna att flytta ut alla mina saker ur lägenheten. Och mina katter fick flytta hem till mamma. Jag och Hanna bestämde oss för att sen på kvällen åka tillbaka till lägenheten för att börja städa. 

Mamma kom förbi så sprang ner till bilen för att lämna en målafärgsburk som hon skulle ta med sig. När jag kommer upp i lägenheten igen ser jag Hanna lutandes över slasken

"Kan du hjälpa mig lite här" 

När jag kommer fram är hela slasken full med blog. Hela handen va full med blod. Innan jag viste vart hon hade skurit sig kunde man nästan tro att hon skurit av sig hela handen. 

Visade sig att hon skurit sig uppe på tummen på en plåtlist som sitter runt kaklet i köket. 

Det hela slutade med ett besök på akuten och tre stygn i tummen. Stackarn. Farligt att städa hemma hos mig :p




Kommentarer
Postat av: moster

hälsa till Hanna från oss att vi tycker synd om henne.

Svar: Jag ska hälsa, det är synd om henne. Hon kommer nog få ett fult ärr. Dom hade inte sytt tummen så bra.
missthure.blogg.se

2014-09-14 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0