Städ och flytt!

Igår börja flytten!
Va hos pappa vid 12:30. Stuva in kartonger i bilarna. (Man får plats med mycke i två kombi bilar) 4 bil lass med kartonger och Annat släpa jag, pappa och Katarina upp till 3e våningen.

Sen runt kl 16 kom mina bröder. Så hämta pappa och jag en skåp bil. Så va det dax för alla möbler. 

Tungt och svettigt.

Kunde knappt sova inatt. Värk i hela kroppen.

Starta denna dag med mysig frukost hemma hos Dessan med flickorna. (Anna, Mallan, pillan, Alec och så Dessan) mycket trevligt.

Sen va det bara att bege sig till radhuset för att städa. 
Jag, mamma och pappa har städat nästan hela dagen. Han med och gratta Tim också som idag fyller 3år. 

Mat paus i solen..

Är nu hemma, helt slut. En Skön och lugn hemma kväll., tillbaka i morgon för att städa det sista.

Fick en härlig bild av min faster idag från fjällen. Känns inte ett dugg bittert att jag valde att va hemma istället för att nu befinna mig i fjällen. Tack för den. :p

"Hej Hanna, vi saknar dej, hoppas du har det bra!" 


Från och med efter den här helgen ska jag sluta med att tänka på alla andra och bara göra det jag själv vill göra. Alla andra gör ju de. Så Varför ska då inte jag kunna göra det? Varför ska jag bara få dåligt samvete och ställa upp på allt och alla. En fin egenskap jag har kanske. Men Va får man tillbaka på det!?

Trött, tröttare, tröttast..
Längtar till min semester!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har varit duktig du syrran som hjälpt till massor. Idag kommer jag också och hjälper till..... Men hoppas ni hunnit med det mesta 😜 jag tycker det är en fin egenskap att man tänker på och hjälper andra, försöker uppfostra mina barn så..... MEN man får inte köra över sig själv hela tiden utan man måste också få vara lite ego och tänka på sig själv!!!
Älskar dig syster!
Kram kram ❤️

Svar: Tack, men jag har nog insett att jag är inte så ego.. Kommer nog aldrig bli det heller :p
missthure.blogg.se

2014-03-30 @ 07:59:09
Postat av: Mamma

Det är en mycket fin egenskap du har Hanna, och den ska du vara mycket stolt och rädd om. Naturligtvis ska man även tänka på sig själv också, men även tänka på andra och ställa upp. Jag är mycket stolt över dig, och älskar dig så mycket. Du har varit så otroligt duktig i helgen och slitit. Tror verkligen att du en dag kommer bli rikligt belönad för att du är så omtänksam och tänker på andra. Mormor och morfar skulle ha varit så stolta över dig nu, (morfars lilla hjälpreda ) Stor kram! ❤️

Svar: Tack kära du! Kram
missthure.blogg.se

2014-03-31 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0