40år och 45år

Har precis kommit hem efter en härlig dag i Hjo! Har idag firat min kära kusin och hennes man som fyllt 40år och 45år. Sååå roligt att träffa moster, morbror, kusinerna och kusinbarnen. Mysigt att åka iväg. :)

Stort Grattis!!! :)
Fina moster och kusiner! 
Det är när man träffar sina kusinbarn som man inser att man själv åldras. Så stora dom blivit! :) (själv känner jag mig fortfarande som 20år) ;p
Man hinner ju även med lite bus med barnen. Vi fick en solig fin dag!

Finaste syster och barn..
Älskade barn, mosters lilla hjärta! 



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina kort på en jätte mysig dag!
Alltid lika roligt att åka och träffa finaste moster, morbror, kusiner och kusinbarn! Åhh vad jag tycker om er!!! ❤️
Även roligt att åka dit i sällskap av barnen, dig syrran, lillebror och mamma! ❤️

Svar: En mycket rolig dag! <3
missthure.blogg.se

2014-03-30 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0