Golf!

Det går bra nu!
Jag och lillebror va ute och spela en 9-håls runda igår. Först höll jag på och trampa på en huggorm. Jag höll på att dö. Och ha en lillebror som sen vet att jag är rädd för ormar gör det inte lättare. Jag ledde med två poäng över honom på sista hålet. Vi båda slår varsina fina utslag och när jag är på väg mot min boll skriker han "Hanna akta en orm. Akta,akta,akta." Jag höll åter igen på att dö. Börja skutta och undrar. "Vart" han börja asgarva och säger sen "jag ville bara få dig i lite obalans" tack! Jag spela trotts allt min livs bästa runda och får 21poäng. Känns fint. Lillebror sluta på 17poäng. Roligt att jag slog honom ;) (han börja kanon bra och ledde med 6poäng. Vilket gör min seger ännu bättre! ;) skönt att ta ikapp det!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0