Snart husägare! Lycklig!

Jag svävar som på moln, är helt salig. Går inte att beskriva. Helt galet, fattar ingenting. Jag känner mig som ett barn på julafton fast ännu bättre. Allt gick så fort. Titta i söndags och idag skrev jag kontrakt.

Så många samtal och sms, hopp och förtvivlan. Men framför allt LYCKA!

Jag ska köpa hus! Jag fick det. Budgivning, dom valde att sälja till mig fast jag gav mig. Fast jag inte kunde buda högst.

Jag är så glad! 
Hoppas, hoppas bara nu att det går bra med försäljning av min lägenhet.

Jag ska flytta "hem" hem till mina barndomskvarter. Känns sjukt bra. Tillbaka till landet. Hus!! Nice! Nu känner jag mig stor! 

Längtar till januari!!




Kommentarer
Postat av: Mallan

Stort grattis gumman va kul😄😄 pusskram😘

Svar: Tack kära du! Kram
missthure.blogg.se

2014-07-10 @ 08:19:08
URL: http://mizzmalin.blogg.se
Postat av: Susanne

Grattis till huset.Det ser jättemysigt ut.På måndag åker vi till Skottland på semester.Det ska bli roligt.Ha en bra sommar.Kram Susanne

Svar: Åh tack, det va jättemysigt. Ska bli så roligt. Hoppas ni får det bra i Skottland. Kram
missthure.blogg.se

2014-07-10 @ 09:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0