Då va det klart!

Det här är heeeeelt sjukt. Allt har gått väldigt fort. Men nu är det klart. Lägenheten är såld. Kontrakt är påskrivna. 5e september flyttar jag till Sara och Robert tillfälligt och sista januari är jag husägare. Tillbaka till barndomsbyn. Är då sjukt glad. 

Ca 2v låg lägenheten ute, 11 st tittade på visningen. 3st buda och allt gick över förväntan. 


 Till råga på allt detta har jag skaffat mig en liten tös. Lotus är dock inte lika glad som jag är. Men hittills går det ändå ganska bra. Bättre än va jag trodde. 

Mina små hjärtan <3




Nu är det bara vovve, man och barn som saknas. Sen är livet helt perfekt ;)

Har strax 2X V = Volvo och villa. :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis och lycka till!! kram Lena H

Svar: Tack så mycke!!! :)
missthure.blogg.se

2014-07-27 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0