Bio..

I söndags åkte jag och Hanna på bio med 3söta barn. Moster Lu tog med systersonen Erik och sen Granntösen Rebecka. Och jag tog med min goa systerson Liam. Barn är så underbara. Att va igång till 100% sen tok slockna på två röda.. Man blir vist trött av att gå på bio. 

Lu blev för övrigt uppläxad av en 6åring. Vi börja prata karuseller.
Hanna sa att hon åkte allt.
Liam fråga då. "Åker du spökhuset"
-nej usch den åker jag inte.
Då Liam bestämt säger.
"Men då åker du ju inte allt" :p

Va så roligt att höra dom sitta och bubbla där bak. Stackars Rebecka fick inte många ord sagda när Erik och Liam tugga igång. Roligt hade vi :) en mysig dag.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt bra dag med underbara barn ❤️

Svar: Ja, det var det! Kram
missthure.blogg.se

2014-07-15 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0