Mobil beroende...

Galet va beroende man är av sin mobil. Man känner sig "naken" som om nått fattas. Idag gick jag till jobbet utan mobilen. Kom på att jag glömt den hemma när jag klev in på sjukhuset. Första tanken va "åh nej" nästa va "gu så skönt." Va lite okontakt bar.. Samtidigt som det kändes konstigt att inte ha den på sig. 

Vanan att ta upp och titta va klockan är, vanan att vid frukost, lunch och fika sitta med mobilen i handen. Först när man inte har den med sig man märker vilket beroende man har av sin mobil och vilken vane människa man är..

När jag kom hem hade jag 1 missat samtal. 3sms, 6 mail och 5 chatt meddelanden. Se där.. Lite poppis va man vist ;)

Ska nog ha en mobil fri dag snart igen.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0