Livet med småbarn..

Stolt moster/faster till 5 fina syskonbarn. 

Har nu i helgen tagit hand om 3 av dom. "Testar åter igen på livet som 3barns mor" ;)

När man tar hand om små barn har man nästan alla känslor i kroppen, man både får och ger mycke kärlek, glädje, man får så många goa skratt när man umgås med barn. men även lite oro när dom slår sig och blir ledsna.. irritation när dom inte lyssnar..

Innan Liam skulle sova sprang han fram. Gav mig en kram och sa "jag ville bara säga att jag älskar dig" alltså mitt hjärta. Så rart..

Åkte ut till Syster och Svåger klockan 18:00 fredag kväll. Men sen från 07:00 lördag morgon till strax efter kl 19 söndag kväll. Tog jag hand om de små liven. Vi har hunnit med barnkalas, titta på film, spel tv-spel, lek i snön, åka pulka, och så ska det ätas, byta blöjor, sovas middag. (För den lilla) Ja, dagarna rullar på.. 

Få säga att jag är lite imponerad att jag fixar att ha barnen helt själv.

Men får säga att jag är mycket imponerad över småbarns föräldrar. Tufft och roligt på samma gång. :)

Det va riktigt glada barn som fick åka pulka. :)


Fina snälla barn tittar på Pippi...

Jag tror dock Elis sett för mycke av Pippi.. "Fötterna på huvudkudden"

Hmm... Och vart ska jag sova??
Tänk att nån så liten tar så stor plats..

En mysig, bra helg.. <3

Fick fina ljuslycktor och ett hjärta av Sara och Robert som tack för barnvaktandet  <3





Kommentarer
Postat av: syster

Du är helt outstanding systeryster! Jag är också imponerad över att du tar så bra hand om alla tre barnen själv för alla tre är det minsan full fart på, energi till Max : )
Vi älskar dig Hanna!!!!
Puss och kram

Svar: Jag älskar er!!! <3
missthure.blogg.se

2014-01-14 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0