Julafton 2013

Finns nog inte så mycke att skriva om julafton. En mysig dag hemma hos syster min tillsammans med hela familjen. Förväntansfulla barn. 

Elis tog priset då tomten kom. En livrädd kille som bara ville springa till pappa.. Går sen kaxigt fram till tomten, rycker åt sig sitt paket, blänger lite och vinkar sen glatt "HEJ DÅ" ;)



Den traditionella syskonbilden. Micke som älskar att ta kort :p finaste syskonen <3
Familjebild.. Alla ser verkligen muntra ut.. :p


Det blev ju en bra jul!! 

Sara köpte en leksak till lotus. Visade sig bli en riktig favorit. En mus som pep när man peta på den. Kan säga att jag inte sov så jätte mycke natten till juldagen. Ett konstant pipande här hemma. Hade ju inte hjärta att ta ifrån honom den nu när han tyckte så mycke om den. 

Jobba juldagen. När jag sen kom hem möttes jag av ett pip, pip, pip, pip.. Ett fasligt pipande. 
"men lotus du behöver väl inte ligga på musen" så jag putta lite på honom men NEJ.. Fanns ingen mus där.. Sökte längre in i badrummet.. 

(Lotus har en plastbytta i duschen som han brukar plaska och leka med eftersom min katt inte är som andra katter och älskar att leka med vatten) 

där nedanför vattenskålen låg en plaskblöt mus.. Han hade dränkt musen i vattnet. Han skulle väl ta död på den. Så jag fick klippa upp den och dra ut batteriet så jag fick tyst på pipandet. Musen levde knappt ett dygn :p bra leksak Sara!!! :p


Hoppas ni alla haft en riktigt GOD JUL. Det har alla fall ha haft!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0