Spanien - Torrevieja

Lördag den 21a till onsdagen den 25e har jag tillbringat några härliga dagar i Spanien tillsammans med pappa och mina älskade syskon. Vi har haft det riktigt bra. Varmt och skönt. Ca 32grader. Ätit gott. Badat i havet. Legat vid poolen på gården. En shopping dag. Gått och sett mycke. Ska jag sammanfatta dagarna har vi gått, gått, gått och för omväxlingens skull så gick vi lite till.. Blir några extra kilometrar när man har en envis far och storebror som tyck sig veta vart vi ska gå utan att ta med en karta. (Skulle leta efter en restaurang som skulle va bra. Den skulle ligga vid havet längs efter "strandpromenaden" hade ju säkert vart bra om vi gick åt rätt håll. Kan säga att Vi hitta aldrig dit. :p) nu har man fått lite ny energi, lite röd färg på kroppen. (Hade kunnat stanna nån dag till. Börjar bli Väldigt kallt här hemma.. Burrr..) kan rekommendera den plats vi va på. Riktigt Nice!!!









Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för dom fina bilderna från Spanien. Du var lite röd på ryggen, stackars dej.

Svar: Så lite så.. Den där färgen på ryggen fick jag efter första dagen :p vi va ute och gick i solen och jag hade brottarlinne på mig.. kändes vill jag lova.. kram
missthure.blogg.se

2013-09-29 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0