Fredag - bilen - mys med Alva..

Min start efter semestern börja väl inte så bra. Pyspunka på bilen.. typiskt.. besikta den idag. Inga problem, gick igenom fint. Dock fick jag åka till Volvo direkt efter för att se va som hänt med vänster fram däck.. En spik.. IGEN!!! För två månader sen fick jag byta bakdäcken för att det satt en spik i det ena och däcken va dåliga.. Nu fick jag byta fram. (För även dom va dåliga) Billigt och bra. NOT.. Men nu har min pärla fyra nya sulor.. (Bara hoppas på att vinterdäcken ser bra ut..)

Men dagen har slutat bra iaf. Go fika på sultans och efter kom min älskade systerdotter. Alva ville sova över hos moster Nanna. Så ikväll har vi haft tjejmys. Älskade barn. En bestämd tös. Hon vet va hon vill. Men vi har haft väldigt mysigt. Tittat på film. Ätit chips och godis. Nu sussar hon gott. Hoppas hon sover länge imorgon ;)




Kommentarer
Postat av: Moster

Vilket fint kort på dej och Alva. Det skulle göra sej bra inom glas och ram. Julklappskort till lilla fröken eller någon annan. Förlåt det har jag ju inte med att göra vad du gör med det. Men bra är det.

Svar: Tack så mycke!! Kraaaam
missthure.blogg.se

2013-10-02 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0