Inflyttningsfest..

Lördag! mycket bra dag. Börja dagen med att åka iväg till Hanna och Rasmus och gosa lite bebis. Lilla Celine som bara är 2v. Jätte liten. jätte söt. (har tyvärr ingen bild) 
Blev bjuden på lunch. Hannas mycket goda dragongryta som smakade fantastiskt bra. (Precis så jag minns den från jönköpingstiden. Mm, mm, mm.)

Där efter va det bara hem och byta om och sen fara iväg till bästa vännen min. (Det blev en riktig Hanna dag. från en Hanna till en annan) ;)
Pizza och bubbel.. Sen bar det iväg..
vi skulle nämligen iväg hem till min kära lillebror som skulle ha lite inflyttningsfest. En mycket trevlig kväll. jag och Hanna avslutade med att gå på Harrys. (Vilket va lite överskattat) va inte alls så roligt där inne.. Så vistelsen blev inte så långvarig. 
Men i övrigt hade jag en mycket rolig och trevlig kväll. 

Bjuder på lite bilder.
Lite flumbilder måste man ju få ha ibland ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0