Present, överraskning, fotbolls Em

Igår åkte jag hem till Hanna med frukost 9:15. Där efter fick hon följa med på ett litet äventyr. ;)

jag har planerat detta födelsedags present i ca 3veckor.
Hon fick inte veta nå mer än att hon skulle åka iväg med mig denna helg och att hon skulle sova borta en natt. Sen att hon skulle ha med badkläder (avleda lite) ;)

Hon fick 4olika brev. Första brevet fick hon när jag kom med frukosten där det stod: "Vänskap förgyller livet.
Det vi upplever tillsammans kan aldrig tas ifrån oss."

Brev nr 2 fick hon när vi satte oss i bilen där det stod 10 tänkbara alternativ på vad vi kan tänkas göra. (hon misstänkte ju att det va fotboll, Kolmården eller spa) :p

Vi stanna i Jönköping vid änglastranden där vi hade lite picknick. Sola en stund, njöt av det fina vädret. Brev nr 3 stod det bara "vet du vart vi ska"

Efter picknicken fick hon ett paket med en Sverige T-shirt och ett par glasögon. Brev nr 4. På väg till Göteborg, äta gott, bo på hotell, gamla Ullevi, fotbolls Em Sverige - Finland! Awesome!!

Vilken lyckad dag det blev, vilken upplevelse, vilken stämning. Obeskrivligt, målfest! Jag är riktigt nöjd. Det blev riktigt lyckat!!!

Grattis vännen på Födelsedagen!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0