Stress..

Idag har vart en stressig och händelserik dag, mycke att göra.
Saker som dyker upp som man inte räknat med.
Jag tror att jag är lugn men helt plötsligt fråga Pillan mig på jobbet
"Hanna, är du stressad"
-Äh, ah.. kanske lite..
"Jag ser det.."
 
Dagen börjar ju bra med strömavbrott.
det blir ju helt fel. Rutinerna bryts och man får börja i fel ände :p
Man blir avbruten, man får mer, ja ni vet.. det händer saker ibland man inte kan styra över.
Mitt i allt jobbande hade jag en inbokad massagetid också. hur tänkte jag där?
Nått sa mig att de va 11:25. sen till lunchen va jag också.
så på 10 min kastar jag i mig maten och springer iväg.
I hissen får jag för mig att kolla på mobilen och ser där att jag kasta i mig maten i onödan.
12:25 hade jag en massagetid. (Den va behövlig och riktigt skön.)
Dock kände jag efter 15min "är hon inte klar snart, jag har inte tid att ligga här"
Mitt i avslappningen kände jag mig rastlös och det bara kryper i kroppen.
och jag ligger och funderar på "undra va jag ska göra sen" :p
 
Att lära känna sig själv och det här med självförtroende/självkänsla är ett ämne
som dykt upp dom senaste veckorna.. Idag fick jag tips om en bok jag borde läsa..
 
Självkänsla NU
Får väl ge boken en chans ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0