Hehe, Lökar...

Jag får ärligt säga... Jag bjuder på denna ;)
Mina arbetskamrater fick sig ett gott skratt i alla fall.
Jag skratta rätt gott jag med.. ;)
 
Idag träffa jag på en härlig prick.
Skulle in och städa i ett patientrum.
Anna springer in på toaletten och jag tar Golvet.
Där inne sitter en tant och tittar på mig
helt plötsligt säger hon:
 
"men va smal du är flickebarn"
Jag ler lite och säger:
- Tycker du? Ja, det kanske jag är ;)
Hon fortsätter med hög röst.
"MEN DU HAR JU INGA LÖKAR,
DU ÄR JU HELT PLATT."
 
Anna höll på att dö av skratt inne från toan.
Jag viste inte vart jag skulle ta vägen.
jag kände hur röd jag blev i ansiktet, som en tomat.
jag kunde ju inte låta bli att skratta själv.
jag va tvungen att gå ut där ifrån,
 
på vägen ut tar hon tag i sina meloner och säger:
"Här har du lite att ta av"
 
Hahaha, bjuder på den.. ;)
Inte varje dag man hör att man inte har några LÖKAR.
nån som va ärlig i alla fall.. hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0