Nu är hon hemma igen.

Efter mycke om och men är den efterlängtade vännen på svensk mark.
Även om jag är övertygad om att hon skulle kunna stanna mycke längre ;)
Men det är vist inte lätt att ta sig hem.
Snäll som man är erbjöd jag mig att hämta Hanna på Arlanda.
Hon skulle komma hem måndagen den 29e.
Perfekt, då hade jag min lediga dag. men icke.
Skulle flyga från usa den 29e. Hemma på tisdagen den 30e.
Så jag bytte ledig dag till tisdagen. Men ajdå, stormen kom.
Ny tid. Kommer på onsdag. Men icke..
Ny tid igen. Kommer på söndagen den 4e kl 12:15.
9:30 for jag och Carro iväg upp mot arlanda. efter 4,7 mil får jag ett sms.
"missa planet från paris. Ny tid 22:00."
 
haha, ja det va nog inte meningen att hon skulle hem :p
 
19:15 bar det iväg igen.
Jag kan säga, jag avskyr dimma.
70-80km/h färdades vi uppåt. såg typ ingenting.
man fick hålla koll på dom vita streckan på vägen.
Men upp kom vi. försenat plan ledde till en timmes väntan.
och vi va ju inte så smarta. Stod på fel termenal.
men vi hann till rätt innan den efterlängtade tösen kom ut.
 
Hemresan blev dock extra lång.
Gps:en sa "SVÄNG VÄNSTER"
Absolut, Jag svänger HÖGER. Hamnade i uppsala.
Underbart med tanke på hur vädret va och Pensionärs varningen på hastigheten.
så va väldigt roligt att få några extra mil.
Tror det tog ca 4timmar att komma hem. Galet.
Jag tror jag ska lära mig höger och vänster nu.. Grrrr..
Släkt drag!? hehe..
 
En nöjd Carro fick varm chocklad sen blev hon trötter.
Jobbigt att vänta.. haha :p
Bild från usa på en glad tös
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0