Känner mig duktig!

Fredag, min lediga dag.
men, Jobba lite extra mellan 7-14.

Sen har jag klippt lite gräset, skotta lite grus.

Där efter åkte jag ut till Sara och Robert,
 hade min cykel där.
så, Lämna bilen och trampa hem istället. ;)

Känner mig riktigt pigg i kroppen.
Det gick riktigt bra.
cykla 3mil på 1h och 15min. rekord.
när jag cykla dit tog de 1h och 30min.
15 min snabbare hem.
och då cykla jag även lite grusvägar nu.
hade iuf legat sjuk veckan innen jag cykla dit
men ändå :)

  cykla även en mil inne i stan :)
svängde av mot värmboll, ner mot djulö.
gatstubergsbacken.. Phuuu, den va jobbig.
speciellt nu med 3,6mil i benen. :p
 jag har cykla 4mil idag :) Jag är nöjd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0