En blöt match.

Igår spela vi fotbollsmatch
Mot torshälla-Nyby IS

Jag älskar svensk sommar.
Det regna, hagla, åska, blixtra och så sken solan.
Blöt, kall, sjö i skorna. En vattenfylld lerig plan.
Va ska man säga? Underbart väder att spela i..

Vi förlora dock.
matchen sluta 3-2 till dom.
Lite surt då sista målet va klockren offside.

Jag undra va dommaren titta på
"hade jag sett de hade jag blåst"

Det gick inte att missa.. men, men..
vi får väl hoppas att turen vänder till hösten.
för just nu har vi inte turen på vår sida.. :S
Men jag tycker vi va riktigt duktiga och spela riktigt bra.

Nån stans är jag nöjd med min insatts.
Jag spela hela matchen.
Fått äran att spela högerback.
Vilket är lite konstigt då jag verkligen inte är nån back.
Men det är roligt.
man växer in i rollen och det går bara bättre och bättre.
Jag vet mina svagheter och jag vet va jag behöver träna på.
Det blir nog bra tillslut ;)




Vist ser de skönt ut :p
Där springer vi, underbart.. NOT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0