Dag 1


Kommentarer
Postat av: Anna & lilla Malte

Här kommer en liten hälsning från mig, som ni träffade i Hökåsen, utanför Västerås. Det verkar som att ni kommit fram till Sala! Bra jobbat! Vad impad och inspirerad jag blev av ert cykeläventyr! Min lilla Malte, 5 år, hade många frågor när vi skiljts åt.

Hoppas ni hittade den gamla Sala-vägen!?

Jag ska följa er! Hittade inte Hanna, men hälsa henne, förstås!

Kör på coola tjejer! Hälsningar från Anna

Svar: åh, tusen tack för hjälpen.Du va så framåt och glad så vi fick en extra energi kick.
Gamla Sala vägen vet vi inte om vi hitta. Dom 2sista milen va riktigt tunga. Det va riktigt roligt att träffa dig och lilla Malte. Hanna heter Hannalu.devote.se kram från Hannorna.
missthure.blogg.se

2012-06-24 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0