Det går fort...

Min semester har verkligen gått fort. Den bara springer iväg. Men det sägs ju att "det går fort när man har roligt" och det har jag ju verkligen haft. Nu ligger jag hemma på soffan. Hör regnet smattra på taket. Lotus på magen.. Det är så skönt att ha honom hemma igen.. Han blev verkligen jätte glad när jag kom och hämta honom. Jätte kelig och massor av pussar. Mitt lilla hjärta. Jag trodde ju för övrigt att jag skulle få va ledig idag. Men icke. Ringde från jobbet och väckte mig på morgonen. Så va inne och jobba mellan 9-13. Va ju iuf inte så farligt. Bara 4timmar. Men min sovmorgon försvann.. Typiskt. :p så kan det va ibland. Men tycker att jag hunnit med en hel del idag. Så det har vart skönt. Fick middag hos Micke och Josefin. Theo bjöd in mig. "hanna äta mat här, i köket" det va roligt att få komma hem och krama på pojkarna. Och Tim har hunnit blivi så stor på bara 2veckor. Dom växer snabbt dom små liven.. Avsluta dagen med en film myskväll med Hanna och Carro. Härligt, härligt :) En bra måndag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0