Underbar tisdag!

Jag har haft en sån galet bra dag!
En ledig tisdag som börja med en frukost tillsammans med cicci och Hanna Lu. Måste säga att bara de va en grymt bra start på dagen!

Där efter bar de iväg mot Örebro.
Till min fina Hanna Ry. Där det blev Massor av bebis gos men goa Noomi. Vi åt jätte god mat inne på marieberg. Där efter relaxen och bus inne på gustavsvik. Galet skönt.. Bara sitta och surra. Sola, basta och plaska lite.. Måste göras snart igen.. *me like*

Där efter hyrde vi film. Så avsluta med en film mys kväll.

Hemfärden sluta dock i chock..
Jag är nog fortfarande lite chockad. Kommer körandes. Skog på vänstra sidan åker på högra. Man är lite små trött.. Men så hajar man till. Nått som rör sig på åkern. Det kommer närmare. HERRE GUUUU vad är de? En kår genom hela kroppen, enda ner till lilltån. Jag höll på att dö. Min sista stund va nog kommen. Jag va övertygad om att de va en Björn jag såg. Den va stor som en Björn. Den kom springandes rakt emot mig.. Jag höll verkligen på att dö.. Tills jag sen insåg att de va Ett stort fett vildsvin... Ahhh.. Såg verkligen ut som en Björn :S

Björnar är ju min stora skräck här i livet. Det jag drömde mardrömmar om när jag va liten. Dom kom alltid och åt upp mig eller gjorde mig illa på nått sätt.. Usch..

Men helt ärligt nu.. Vildsvin är ju stora som hus.. Är ju som en björn.. Första gången jag träffar på en.. Tur att jag satt i bilen.. Otäcka djur!!!!!! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0