70-tals inspirerad 40års-Fest!!!

Igår va jag och mina goa lagkamrater
i medborgarhuset i Valla för att Fira Mia som fyllde 40år. :)

En 70-tals inspirerad fest som blev en riktig succe.
En galet rolig fest!!!

STORT GRATTIS MARIA!



Redan klockan 13:00 tog jag min väska och traska över till Irina
för att förbereda oss inför kvällens festligheter.
God Lunch och gott att dricka..
Nu va vi riktigt laddade och på G :)






16:00 Träffades alla rara flickor hemma hos Matilda och Olivia
"Lite förfest"








En kväll med All in extra allt ;)























Det va riktigt roligt att man fick va med.. Tusen tack!

Måste säga: Vilka fina Lagkamrater jag har :)
En Galet rolig dag/Kväll/Natt.
*me like*

Får också tacka Cicci och Josefin för min fina outfit.
Kände mig galet söt hela kvällen ;)

Tror vissa va lite avundsjuka över den fina peruken ;)




<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0