Galet Stolt Faster :)

Jag är just nu i skrivandets stund galet stolt över att få va faster till två fina, Goa pojkar. Dom gör mig så glad. <3

Har idag för första gången vart barnvakt till både Theo och Tim. Va lite bekymrad innan hur de igentligen skulle gå. Skulle dom bli jätte ledsna när inte mamma och pappa va hemma?

Inte då.. Faster kan ;)
Dom har vart så snälla och Goa. Allt har verkligen gått jätte bra och de gör mig extra glad :)

Tim har inte vart några bekymmer alls. Han har suttit i min famn och vart så gosig. Man bara smälter av hans leende och Goa skratt <3 va bara att lägga ner honom i sängen och han somna på en gång. Mitt lilla hjärta <3

När Tim lagt sig blev de lite mys i soffan med Theo. Charmtrollet själv. Han var vart riktigt gosig. Och skulle ligga hos mig och kolla på Musse i mobilen. ;)
Han va nära på att somna. Märkte att han va väldigt trött. Så tog med honom upp till sängen men det va ju inte lika rolig. Han ville ju va uppe och han ville ha mobilen. Så han blev då lite ledsen. Men jag sjöng några sånger för honom och oj.. Måste va rätt duktig på att sjunga. ;) Han tystna nästan på en gång. Låg och titta lite på mig. Sjöng med lite på blinka lilla stjärna. Ögonen blev tyngre och tyngre och hjärtat somna gott. Mina små sötnosar. <3

En mycket bra fredag kväll *me like*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0