Barnvakt

Det är ju nu känt att min syster väntar sitt 3e barn.
snäll syster/moster som jag är så har jag nu lovat att
 ha Liam och Alva en helg i månaden.

så den här helgen är jag barnvakt.
Dom små sussar nu gott här hemma efter en riktig busdag.

Har idag vart på Busfabriken med svägerskan och mina två bröder.
Barnen älskar de. även lilla tim tyckte de va roligt.
Har haft En riktigt rolig dag! <3


Theo, Liam och Alva på mc-donalds.
Alva va väldigt snäll mot sin kusin
Hon bröt av en del av sin hamburgaren och gav till Theo.
(Kanske för jag sa att hon va tvungen att äta lite till innan hon fick äpple)?
Smart tjej ;)


Tim hade riktigt roligt i bollhavet.






svettig kille
 fick en dusch när vi kom hem! :p

Jag känner mig som en riktigt duktig moster
som tar hand om de små och skämmer bort dom lite. ;)
Mys vid tv:n innan sängdax. vindruvor och ostbågar.
Själv äter jag bara vindruvor.

 
Inte ätit nått chips eller godis sen 1a Februari. :)
Typ inget fika bröd eller läsk heller.
endast Ett glas cola och ett Wienerbröd.
nästan lite stolt över mig själv.

Nu ska jag strax passa på att sova.
Misstänker att jag inte får nån sovmorgon :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0