bäst och duktig

När man jobbar som jag gör.
Har en arbetsplats som är på ett sjukhus.
Ja, då träffar man ju väldigt mycke folk.
Många sköna kommentarer..
 
Ordet HEJ är nått som man ofta säger.
Vissa hejar man ju på flera ggr per dag. ;)
 
När jag idag träffa på en för typ 3e gången fråga hon:
"Är du överallt?"
- ja, typ..
"ja, det blir ju så när man är bäst och duktig, då springer man lite överallt"
- hehe, ja eller hur.. ;)
 
Bäst och duktig.. känns bra ;)
 
Idag regna de ute, ingen ide att platta håret då.
Såg ut som ett troll..
Men lika roligt varje gång man kommer med lockigt hår.
Man får så många sköna kommentarer.
  • Åh, nu är du så där fin igen.
  • Vilket fluff
  • Va har du gjort med håret. vilken volym.
  • Va fint har du också vart hos frisören.?
  • Har du permanentat dig.
  • Hanna, jätte fint.
  • jag måste säga att du är mycke finare sådär.
Det är väl tur att folk tycker det är fint eftersom det är så jag ser ut ;)
Men plattången är ju ändå min bästa vän ;)
 
För ett tag sen va det en patient som sa:
"åh, du ser ut som en ängel... hihi, tack ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0