Pojken med den Rosa Nappen..

Elis har ni blivit en omtalad pojke på Neo.
Pojken med den Rosa Nappen.
Han har nu tillbringat mesta delen på sjukhuset.
Jag hoppas att min rödhåriga lilla prins snart piggar på sig.
Att dom snart får komma hem.
Klart att de är en viss oro.
Be strong. de här fixar ni!

I torsdags va jag och besökte Sara och Elis.
Han fira då en månad och har äntligen kommit upp i sin födelsevikt.
Min lilla sötnos.

börjar med bilder från förra helgen:
Min älskade syster och lillplutten



Bilder från i torsdags:
Sonden är nu borta
personalen kom in med en flagga och en blå napp.
Fira En månad + att han gått upp i sin födelsevikt.
blå napp: Undra om dom vill att sara ska fatta piken!? :p
jag tycker han är söt med den rosa nappen ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja ja ja jag fattade minsan piken hihi : )

Men här är vi könsneutrala förstår du : )

Älskar dig syster!

Stor kram

2012-04-23 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0