9e April

En dag jag aldrig kommer glömma.
Jag minns de fortfarande som igår.
Året va 2008 då du hastigt togs ifrån oss.

Jag bodde då i jönköping.
Hade precis hämtat Sara vid stationen.
Hon han va hemma hos oss i 20min så ringde telefonen.
Ett samtal jag aldrig glömmer.

Min älskade morfar hittades i sin bil i garaget.
En kraftig hjärnblödning.
Kommer alltid sakna honom <3




Men idag har jag fått lite annat att tänka på.
Börja med en fotbollsmatch mot BK-Sport.
Förlora dock med 3-1.
Sen kom Andreas, Pappa, Sara, Robert och Barnen.
Verkligen en jätte mysig kväll. <3

Bjöd på tackos

Galet Gott.. Mm, mm, mmmmm :)


Lotus vaktade lilla Elis. Min duktiga kisse. <3



Kommentarer
Postat av: sara

Ja det var en jätte mysig kväll gumman och du bjöd ju på så mycket gott, tacos och massa fikabröd : ) men det var ju också en mycket älskad och värdefull person som skulle grattas också : ) puss och kram finaste syster!

2012-04-13 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0