MÅL!!! :)

Vilket lag, vilken glädje. Jag säger bara LYCKA!!
Så jag känner just ju!! Är Sjukt glad..

Hemma match mot Trosa idag.
En riktig jämn match.. "gris match".. inget finlir precis :p
Frida Lloyd gör ett fint mål och ser där med till att vi tar ledningen 1-0.
Men strax efter kvitterar Trosa. 1-1.
Moa sätter en fin frispark. 2-1.. men än va inte matchen över..
Så kommer jag springandes på kanten. får en fin boll från sunkan.
skjuter.. Den går långt, den går högt, ska den komma in i mål?
Mål vakten är på den och JAAAAA!!!! MÅÅÅÅÅÅL!!!!!!
Det är lycka.. Först att få göra mål.
Men det va också då man viste.
Okej, Nu vinner vi!
vi är fortfarande Obesegrade. Två matcher kvar.
Jag bara njuter! Vi kommer nu vinna hela skiten.
Divition 4a nästa år! =) NICE!!!





 


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

grattis<3

kramis

2011-09-11 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0