Lördags nöje..

Jag har ju då vart barnvakt. Robert kom hit med Liam och Alva.
Det första liam säger till Robert är: "Pappa kan inte du åka nu"
Tror dom tyckte de va roligt att ha en dag tillsammans med Moster.
Fast jag lämna tillbaka liam med en klämd tumme
och Alva med en bula och blåmärke i pannan. :p
Men Alva börja gråta när jag gick utanför dörren.
Känns som de är ett gott teken på att dom tycker om mig och ville fortsätta leka ;)

Bjuder på bilder från vår dag!










Alva tyckte inte om att bli kladdig om händerna. lilla sessan :p
Men att plocka och äta från mosters ostbågspåse gick mycket bra. ;)


Det blev en intensiv dag. Men väldigt rolig..
När jag sen lämnat barnen åkte jag ut till Louise och Gratta henne.
Va roligt att träffa alla som man en gång umgåtts med..



Där efter for jag vidare hem Till Larsson
Där ett gäng härliga människor från laget festa lite.
Måste säga att de blev många goa skratt den här kvällen.
Hoppas på en sån här kväll snart igen =)


Jag va då nykter, så agera Chaufför.
Så när dom andra gick ut på krogen åkte jag hem och Sov.
Känns riktigt bra att få vakna upp hyffsat utvilad.
Behövde den här sovmorgonen kännde jag!!  :)

Avslutar med att skriva att jag hade en bra Lördag =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder gummsan!

Barnen hade en jätte rolig dag tillsammans med moster, och vi är jätte glada att dom fick vara hos dig och leka så jag kunde komma ikapp lite med plugget och Robert röjja lite här hemma! : ) Vi älskar dig! Kram kram

2011-09-26 @ 11:41:38
Postat av: Sara

Skrev ett inlägg men det verkar inte som att det fick vara med, så provar igen : ) Fina bilder gumman, barnen hade jätte skoj med sin moster! : ) Vi älskar dig! Puss och kram

2011-09-26 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0