Fest med Arbetskamraterna..

Gårdagen va jag grymt trött och seg..
kännde inte för att göra många knop.
Men på kvällen vandra jag hem till Paula
där några av jobbarkompisarna samlades.
Vi beställde pizza, drack lite gott och hade en lung trevlig kväll.
Dessan kom också förbi..

Så blev de lite utgång sen..
Så På vänstra armen sitter nu en Harrys stämpel
och på högra en hotel stämpel.. :p
Va alltså inne på både statt och Harrys..
inte jätte mycke drag på nått av ställena.
Men det blir va man gör de till så på slutet hade jag ändå roligt.
Jag tycker typ inte om att dansa för är så dålig på de..
men bestämde mig för att släppa loss och bjöd där med på min fina stil ;)

Nu sitter jag och kollar på trassel för 3e gången.. :p
I brist på annat :p

16:00 ska jag spela match i vingåker.. hoppas på en go vinst =)
Hej hopp// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0