Mitt nyttiga Jag..

Det känns väldigt konstigt att sitta här hemma en lördag och inte äta nått godis.
Sitter nu och avnjuter mitt "morgon" Kaffe. UTAN SOCKER..
(Anna sa till mig på jobbet att de va fusk om jag hade socker i kaffet,
så jag får sluta med de nu också)
Men, de slinker ner fint ialla fall. ;)

6 dagar har nu gått utan sötsaker.
men Kändes lite jobbigt igår på jobbet
när de stod 3 sorters kakor framför nosen
och jag va tvungen att säga "NEJ TACK"
 
Alla trodde då att jag banta. Men så är ju då inte fallet.
Jag har bara bytt godis mot Mat och tack vare de har jag nu gått upp 2kg,
Vilket är riktigt bra. :)
  
Se så god och nyttig fredagsfrukost vi fick på jobbet.. :)
Smaka riktigt bra!! :)

Nu ska jag bara försöka komma igång och träna också.
Så allt förvandlas till muskler :)

Men vart hängig hela veckan.
Det här är första dagen utan halsont.
Så på måndag ska jag försöka träna igen =)

Igår kväll va jag iväg och Bowla med Lu, Miss C, Johannah och några andra.
Det va riktigt roligt..

Sen följde jag med Carro hem och Surra lite.
Hon hade nån blomma som jag nog inte tål.
Klia i ögonen och helt igentäppt blev jag :p

måste säga att jag hade en riktigt trevlig fredag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0