Min kreativa sida..

Har jag fått för mig nånting ska de hellst ske på en gång..
Även om jag inte har en aning om hur man gör..?
Hur de kommer bli? och även om jag borde be om hjälp..
äh.. "kan själv"

Så ifredags efter jobbet satte jag igång..
Det är nått i mitt hem som gör att jag inte trivs..
Kanske att jag vill att de ska bli ljusare?
Så jag fick ju då för mig att jag skulle måla om mitt
Rumsbord och min tv-bänk..
Så de va bara att sätta igång..







Jag ska inte bli målare när jag blir stor..
Pappa kom förbi och sa att jag skulle täcka stolarna..
Oops, kanske skulle ha lyssnat på honom..
Det är nu färg lite över allt :p

Bordet blev ett "lotus skydd"

Men jag är nöjd med resultatet av bord :)


Så då va de bara att sätta igång med tv-bänken..
Den här gången låna jag pappas slip.. oj va den lät :p


Målandet va tv-bänken är jag inte lika nöjd med..
men, men..
Nu väntar jag bara på att färgen ska torka
 så jag kan ställa allt i ordning igen..
Min provisoriska tv-bänk är inte så jätte bra :p




Kommentarer
Postat av: Sara

Blev ju jätte fint med ett vitt bord gumman, passar jätte bra in hos dig! Duktig du är, kvinnor kan!!! Hehe : ) <3 Kram!!!

2011-10-23 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0