Lördagen den 1a Oktober.

Jag fick idag spontanbesök av syster och svägerskan med barn.
Vilken tur att jag gjorde storkock häromdagen
så jag hade nått att bjuda dom på :)
Det va väldigt mysigt <3






Jag och Sara åkte sen till Norrköping med Barnen.
Alva fyller år på torsdag så vi leva present till henne :)
Barnen fick då leka av sig lite innan vi gick in och shoppa :)



Sen blev de barnens favorit.
(dom äter ju igentligen inte så mycke. Tror de bara är grejen att gå dit)
Mc-donalds.


En mycket vacker bild på Alva :p

För att inte sara skulle behöva sova själv eftersom Robert inte va hemma.
så följde jag med dom hem och sov där inatt.
En mycket mysig kväll med chips, dricka och massor av godis :)
och film som jag fick se själv då sara sussa så gott bredvid mig :p

På morgonen försökte sara lura i mig mannagrynsgröt.. BLÄÄÄÄÄ...
Den gick då inte.. Hon lyckades bara lura i sina barn den hemska gröten :S

efter frukosten somna Alva på mig igen. Lilla hjärtat <3


<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Dags att börja lära sig att äta mannagrynsgröt nu, om något som växer i munnen så är det ju havregrynsgröt!!!! Blääää!!!! : )

Tack för i helgen gumms!! Kram kram <3

2011-10-03 @ 10:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0