Hiss och Diss

Dagens inlägg ska jag hissa och dissa lite..

Jag vill börja med att hissa VARDAGS LYX!!
Man borde ha mer av lyx i vardagen!!

sen Måste jag säga att en dag som denna hissar jag Solen.
Som riktigt bländade mig genom fönstret där jag stod och skrubba.

MEN....
Jag tok dissar regnet som va när jag skulle åka hem..
riktigt blött..

hmm... Det Va inte så roligt att hissa och dissa..
kommer inte på nå mer :p

byter till nått annat..

På radion igår berätta dom om att
"om en katt slicker en, så är de en väldigt social katt"
Det ska tydligen va ett socialt beteénde.. säger bara OJ!!
Jag har en jätte social kisse.. Han pussar ju på mig varje morgon.
Vaknar alltid av en blöt, strävig slick.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0