En festlig helg :)

Kan va den roligaste helgen på länge.
Jag hade varkligen grymt roligt!!
Den här helgen har vart väldigt mycke festligheter!

Börjar med Fredagen!
Då frirade vi seriesegern tillsammans med herrlaget.
Åt och Drack gott!! Blev bjudna på kykling, och potatisgratäng.
Den maten va de drag i kan jag säga.. :p

En mycket trevlig kväll.

Jag och Carro

Sunkan och Lu

Jag och Alec

Lili och ja, som håller koll på temperaturen :p

Dessan och Hanna

Alec och Carro

Hanna och Frida

Tittut..

Mia och Frida och frida..




Världens gulligaste Emelie skjutsa sen in mig,
Matilda och Dessan till stan.
Där de blev en runda inne på Harrys.
Men va ändå en hyffsad lugn kväll.
För kl 8 på Lördagsmorgonen va de dax för Rally
Vi skulle sitta som entré folk där ute i skogen..

Lördag:
Lagom pigg med 6h sömn tassar jag upp.
Brer iordning mackor till Mig, Carro och Hanna.
(måste ju ha frukost i skogen, vi som skulle sitta tillsammanss på station 2)
Vi satt ju då som "entré mojjar" ute i skogen
och skulle då ta betalt för dom som skulle titta på Rally.
Tror de bara va vår station som inte lyckades sälja nån biljett?
"allemansrätten" behöver jag skriva mer? :p
Va inte så mycke folk där vi va..

Men trevligt hade vi i alla fall :)
Satt från 8-11. Har nu sett mitt livs första Rally.
Bruuuum.... men kan säga att isbjörnarna åt upp oss.. Burrrrr..





Efter rallyt blev de lite kaffe och lunch hos Lu..
Jag och Carro sov på soffan medans Hanna Laga mat :p

Där efter begav vi oss till viala till Johanna. på lite "förstöt"
sen vidare till Parken i vingåker där de va fest..
Tema för kvällen va svart och vitt (klädsel) 

Det va Grymt god mat,
(fläskfile, potatisgratäng och svampsås)
gott att dricka och mycke dans.

En hel grym kväll..
 Hade as roligt!! En kväll med riktiga sköningar!!
Va verkligen jätte roligt!


jag och Carro

Hanna och Lina


Lina, Hanna och Johanna

Thessa, jag och Carro

Johanna och Thessa

Hanna och Hanna

Många goa skratt!


Caroline och några som dansar på bordet :p


Hanna, Pernilla, Thessa och Johanna.


Får passa på Att tacka
 Hanna, Carro, Thessa, johanna och Pernilla för en grymt rolig kväl!
Tack, tack.. va riktigt roligt att jag fick följa med :)

Söndagen:
Sov hemma hos Hanna Lu och tillbringa hela dagen i hennes soffa.
Plöjde igenom 4 filmer, åt pizza och massor av godis och annat gott.
En underbar mys söndag med Miss C, Lu och Cecilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0