Blogg i mobilen

Måste testa hur detta går till. Mitt första blogginlägg från mobilen. Jag Bestämde ju mig för att lägga mig tidigt idag. Men efter massor av cola, en hel popcorn påse och 4bullar så piggna jag till rätt fint. Upp och jobba i morgon. Har nu ställt mina 4 larm. Nr1. 05:00. "god morgon, dax att vakna" Nr2. 05:15. "sömn tuta, dax att gå upp nu" Nr3. 05:30. "nu hoppas jag verkligen du gått" Nr4. 05:45. Vaknar man av larm Nr 4 så blir de ju inte så roligt, för det är de som säger till mig att "nu är de dax att gå till jobbet" börjar alltså jobba 06:00. Skönt.. Om 6timmar ska jag stå ombytt och klar.. UNDERBART... :p säger här med GOD NATT och SOV GOTT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0