Tankar, funderingar...

Då va de helg igen.. Vilket är grymt skönt..
Det här är en helg jag bara har de lugnt och skönt.
En helg som spenderas hemma på soffan..

Men ensamheten får tankarna att snurra på..
många funderingar är på saker som hänt.
sånt som jag känner att ja aldrig fått nån riktigt förklaring på, varför?..
jag har försökt så länge att släppa allt som vart,
 och nu bara blicka framåt...

jag längtar efter den dag jag känner mig helt tillfreds,
det finns mycke jag saknar i mitt liv som jag inte kan sätta ord på. 
jag hoppas att jag snart ska komma på va jag vill göra med mitt liv
och jag väntar på att de snart ska ske en förändring.
felet är den att hela tiden går jag med en längtan, en saknad,
jag hoppas och jag väntar på att nått ska ske.
Men... jag vet inte vad jag själv ska göra för att de ska hända nått? 
Går bara med förhoppning att allt ska lösa sig av sig själv..
men de gör de ju inte...

jag är rädd att kliva ur min trygga bubbla..
Gå ifrån tryggheten och kliva ut på osäkermark..
hela tiden strävar man efter olika saker...
min fråga är Varför man aldrig är nöjd?

jag behöver nog den här helgen.
ladda om batterierna och känna att allt ordnar sig.
Det kommer bli bra...

Dröm om morgondagen
Minns gårdagen
Lev idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0