Jag blir rörd..

Jag kan inte låta bli att fälla en tår.
Jag blir helt rörd.. Det värmer att få läsa dessa rader.
Vilken underbar vän jag har.

Va precis inne och Läste Mallans blogg och Fann detta:




Ni är bara för underbara vänner.
Tack för allt stöd jag fått av er när allt varit som jobbigast.
Ni betyder så mkt för mig.


Ni ger mig
den trygghet jag behöver
Ni ger mig
det hopp jag vill ha
Ni skapar
den tro som jag ibland saknar
Eran vänskap är värdefull

Utan er skulle det
vara svårt
Utan er skulle
många frågor
fortfarande finnas
Med er blir allt
mycket lättare
Vår vänskap är äkta
och värdefull





Jag finner inga ord.
Mer än vilka sjukt fina vänner jag har runt mig. ♥
jag som tycker jag är dålig på att höra av mig.
Jag som ibland känner att jag inte räcker till.
och så får man se de där och de gör mig bara glad.
Att jag kan få nån att känna så genom att bara finnas till..
Det som kallas Vänskap. ♥

Finns inget bättre än riktig äkta vänskap.

Finns nått ordspråk som lyder typ:
"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"
Jag är snäll mot den som är snäll mot mig. ;)

 
Dagens Höjdpunkt

Att känna sig, bli och vara Älskad ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0