Helgen v45.

Då har ännu en helg passerat.
Det blev ju en riktigt bra helg.

I Fredags Va Lu här hemma.
Vi åt pizza, Kolla lite på Idol och surra en massa.
En riktigt mysig fredagskväll...



På Lördagen åkte jag hem till Sara och Robert.
Blev först en mysfrukost med Robert och Barnen.
Sen när sara vakna så gick vi en promenad.
Skulle gå till Liam och Alvas dagis där de va julmarknad.
"det va vi och byggdens Pensionärer" :P

Vi fick sällskap av Tyzon nr 2. ;)



Trötta efter promenaden :p

Va sen barnvakt åt Alva då Sara och Liam skulle gå på Bio.
Liam va jätte glad som fick gå på bio för första gången
"bara jag och mamma" STORT.. hihi ;)

Alva där emot va glad att få lite ensamtid med Nanna.
Hon blev jätte ledsen när vi skulle åka och hämta sara och Liam.
Hon vägra sätta sig i bilen.. Lilla pluttan..

Efter en mysig dag med Sara och Barnen va de dax att åka hem och
göra sig i ordning för Fest. Va Nämligen Fest hemma Hos Anna.
En Grymt rolig kväll måste jag säga.. helt Galet, skönt, roligt... *me like*

Bjuder på nån bilder från mobilen.
Kommer nog fler sen..
(tänkte sno några från mallans kamera sen) ;)





Tack kära ni för en grymt rolig kväll! <3
och tack Hanna Lu för att jag åter igen fick sova på din soffa ;)

Inte alla som vaknar upp en söndagsmorgon
med frukost på "sängen" (soffan) hihi. ;)
Känner mig något bortskämd.. ;)

Idag vet jag va en riktig vän är.. och kan säga att jag har dom bästa!!!
Som jag tycker sååååå sjukt mycke om! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0