En bra första Advent :)

Doften av kaffe sprider sig i hela lägenheten.
jag slår mig ner i soffan, Ser mot fönstret.
Det är ruskväder, det blåser, viner i fönstret. 
Men jag sitter ändå och bara njuter.. kurar ner mig i soffan.
tända ljus, kissen på magen.. en härlig morgon..

Beger mig sedan till Vingåker,
 där jag haft en härldg eftermiddag tillsammans
Med Hanna Lu och hennes Mor och bror.
Fika, mat, surr.. jag bara gillar´t.. :)

När jag ändå va i vingåker
 passa jag på att åka hem till Sara och Robert.
Knackar på deras dörren, kliver in..

Liam roppar från köket och frågar:
-vem är det?
Jag säger då:
-Det är jultomten, finns de några snälla barn här!?
Jag hör Liam skratta. Han tycker det är jätter roligt..
Jag smyger mot köket. knackar lite i vägger.. Åh va han skrattar..
riktigt gott skratt.
Jag kliver in i köket, Ungen tittar på mig och säger:
-Nä men, är de bara du? haha..

Haha, jag älskar den Grabben.. klockren kommentar från Liam 3,5år.. ;)


En riktig busunge..

Måste säga att jag haft en riktigt bra söndag.
så, Känner inte riktigt för att jobba i morgon :S

får stå ut 5dagar till, sen ska jag njuta av 5dagars ledighet :)



Kommentarer
Postat av: Lu

Å vad jag gillar att ha något å läsa! Tack för att du kom å spenderade dagen med oss, å det otroligt smarriga fikat :-)

Snart åker vi på den lilla road tripen, ska bli såå kuligt!!



//kramis

2011-11-28 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0