Det blir som det blir..

Ja vist är de så.. Det blir verkligen som de blir..
man kan inte alltid styra över saker och ting..

Speciellt inte vädergudarna.. Sjukt väder vi haft idag.
3e maj.. enligt mig ska de inte snöa då. och va händer?
Står upp ögonen och frå syn på snö utanför fönstret.. HALLÅ?
min första tanke va.
"Undra om det nu är halt på vägen jag som ska ta bilen nu på morgonen."
nästa va.. Burr, isbjörnar och tredje.. typiskt..
Det är typ så mycke man orkar tänka på morgonen :p

Vad händer sen då?
Jo det har Snöa, regna, hagla, åska, solen titta fram och så har de hållt på..
jätte konstigt..

Jag va helt inställd på att åka och träna fotboll idag.
Måste säga att jag faktiskt blev besviken på att träningen blev inställd pga vädret.
jätte dåligt... Typiskt igen.. jag som ville träna.. men ändå ganska skönt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0