Barnvakt!

Den här helgen har jag vart Barnvak åt Liam och Alva.
Det va jätte roligt och mysigt. Älskar dom små liven. <3

Alva fick Feber så på lördagen Va sara hemma och Vab:a
Men jag tog då med Liam till badhuset med Anna, Mallan,
Samuel, matilda och oscar.
Det va jätte roligt. Barnen älska de..
Även Anna och Mallan trivdes bra i kiss-poolen.. ;)
Blev en heldag med brudarna och barnen. sååå mysigt. <3

Idag - söndag tog jag barnen själv.
Sara åkte då iväg och jobba.

Skoja med Sara innan att jag kommer få sovmorgon till kl 8:00
Hon skratta och sa att de va önsketänkande att dom skulle vakna kl 6.
(bara för dom gjorde de natten innan9 :p
Men 7.30 vaknade jag av att alva ropa ia ia..
Så blev ju lite sovmorgon iaf ;)
Men jag hämta in barnen till min dubbelsängen
så låg vi och myste i där en stund innan vi sen gick upp.

Tog med barnen ut och lekte i sandlådan.
sen åkte vi förbi barnens farmor och farfar.
Roger skulle fixa nått med bilen.. 
sen in till stan till Anna och Mallan.
Liam fick åter igen leka lite med oscar.
Dom gick jätte bra ihop så de va roligt.
Alva tyckte nog också de va roligt.

Fick ta med barnen ut till samlingen.
Match idag mot flen. Hehe, dom är inte blyga.
Lili hann inte ut ur bilen när hon kom förr än liam sprang fram
"hej va heter du"
Sen sprag han i väg till nästa..
Diskutera färg med sunkan.
"Han hade minsan ingen grå tröja på sig, för den va minsan rosa.
Hon hade grå"
(bara de att hans va grå och hennes va rosa) Bra där :p
Alva gick fram till matilda. tog hennes benskydd och kasta på golvet.
Sen skulle dom gå ut så hon tog tilda i handen och gick. :p
Gick även fram till Moa och tog henne i handen.
så skulle dom gå en sväng på fotbollsplanen. Dom är ju för goa. <3

Det va nog ingen som sen missa när sara sen kom.
Liam ropade över hela planen. "min mamma kommer"
Så vände han sig mot alla spelare. "hallå min mamma kommer"
Sötis...
Som sagt, Fotbollsmatch idag mot Flen. Vi vann med 7-1. =)

tänkte bjuda på lite bilder men blir bara error.
så bilder kommer en anna dag =)

Strax sova.. ny arbetsvecka väntar..
Helgen går på tooook för fort :S

Hej hopp // Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0