Fredagen!!

Livet är sem en berg och dalbana..
Det går upp och de går ner..
Där med en dag med många blandade kännslor..
Så måste säga att det är riktigt skönt att det nu är helg!
Jag ska verkligen riktigt njuta nu av 2 lediga dagar!

Efter jobbet igår åkte jag, Anna och Mallan och träna en stund.
Men blev inte så jätte mycke träning.

Efter de kom min Lillebror och hämta upp mig och Sara.
Det blev nämligen en tripp till Norrköping med mina bröder,
 Pappa och syster.
Mycket trevligt! Inte varje dag de händer precis..
Spana först in media markt. Jag har köpt årets kultfilm serie.



Efter de blev de Bio. Lillebror min tillsammans med syster valde film.
Jag och mina syskon har ju inte alltid samma smak av film.
Jag hade väl kanske inte valt den filmen vi såg.

Kolla på Ritualen!



Den va inte bra, inte dålig..
Det är en film som blir verkligt skrämmande.
Kan ju helt klart konstatera att:
"vilken sjuk värld vi igentligen lever i"

Men måste ju också säga att Anthony Hopkins gjorde hela filmen!
Fanns endel sköna repliker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0